بهترین فضای کار اشتراکی همکارخانه قم + آشنایی با محیط کار

713
فضای کار اشتراکی همکارخانه قم

به گزارش خبرگزاری آرمان نیوز، فضای کار اشتراکی همکارخانه قم یه جای آرام و راحته در کنار استودیو ضمیر در وسط شهر که فقط اختصاص داره به بچه های طراح، حالا طراح وب، طراح گرافیک، طراح بسته بندی، طراح تصویرساز و هرطراحی دیگر. در همکارخانه هم کارها و پروژه های خودتون رو میتونید انجام بدید و هم اگر فعال و مستعد و حرفه ای باشید در کنار استودیو ضمیر همکار میشید. براتون کنج امنی ساختیم که بیاید و روی اهداف مهم زندگیتون متمرکز بشید و کار کنید.

همکارخانه و یا فضای کار اشتراکی یه فضای کاری مشترک اختصاصی با محیطی دوستانه برای طراحان، و افراد خلاق شکل گرفته. هدف ما اینه که در کنار هم لذت همکاری حرفه ای رو واقعی ببریم.

فضای کار اشتراکی همکارخانه قم در کنار ایجاد ارتباط خوب بین بچه‌های طراح، اهداف دیگه‌ای رو هم دنبال می‌کنه؛ مثل موارد زیر:

✅ ایجاد شبکه ای از طراحان حرفه ای در زمینه های مختلف.

✅ ارتقای رشد کیفی و تخصصی طراحان با راه اندازی کارگاه های حرفه ای

✅ کمک به طراحان در خصوص مسائل حقوقی و قراردادهای کاری

چیزی که همـکارخانه رو از فضای کاری‌های دیگه متمایز می‌کنه، فضای صمیمی و دوستانه و اختصاصی مثل دفتر کار شخصی برای طراحانه. و اینکه فضای کاری در وسط شهر خودش یه امتیازه! ما اینجا کنار هم هستیم تا رشد کنیم، همدیگه رو ارتقا بدیم، از موفقیت همدیگه خوشحال بشیم و برای حل مشکلاتِ هم تلاش کنیم.

فضای کار اشتراکی همکارخانه قم، مراکزی برای همکاری و فضاهای اجتماعی هستند که در آن افراد با پیشینه‌های مختلف می‌توانند برای به اشتراک گذاشتن تخصص و کشف ایده‌های جدید گرد هم آیند. اخیراً، فضاهای کار اشتراکی توسط شرکت‌های بزرگ‌تری نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند که هدف آن کاهش استفاده از فضای اداری بلااستفاده خود، دور شدن از دفاتر مرکزی سنتی و پذیرش روش کار منعطف است.

فضای کار اشتراکی همکارخانه قم امکانی مناسب برای کسب و کارهای در حال رشد، برای گسترش فعالیت خود و دسترسی به افراد با استعداد و همچنین کاهش هزینه‌های اولیه است.

جال میخواهیم بهترین و پر مخاطب ترین فضای کار اشتراکی همکارخانه قم را در جدول زیر بررسی و به صورت دقیق به تحلیل و شرایط موجود در این فضا ها بپردازیم.

 

همکارخانه، فضای اشتراکیفضای کاری
فضای کار اشتراکی صدران در قممشاهده
فضای کار اشتراکی پارادایس هاب در قممشاهده
فضای کار اشتراکی شتاب در قممشاهده
فضای کار اشتراکی همبود در قممشاهده
فضای کار اشتراکی پانسیون مطالعه هدی در قممشاهده

 

بررسی فضای کار اشتراکی همکارخانه قم:

 

  • فضای کار اشتراکی صدران در قم

صدران اسپیس

فضای کار اشتراکی همکارخانه قم صدران اسپیس، محلی است برای تولد ایده‌ها. اجتماعی از کارآفرینان، فریلنسرها و افراد خلاق، که فرآیند شکل‌گیری و رشد استارتاپ‌ها را رقم می‌زنند. صدران اسپیس با بهره‌مندی از 2000 متر فضا، قابلیت میزبانی از 270 نفر در قالب میزهای اشتراکی و اختصاصی، و اتاق‌های اختصاصی 1 تا 11 نفره را داراست.

می توان گفت که مجموعه صدران هم اکنون بزرگترین مجموعه فضای اشتراکی در قم است که هم اکنون نیز نزدیک به 150 شرکت کننده به صورت فعال دارد.

این مجموعه حتی با حمایت از افراد نوین گر و با دانش توانسته بستر بسیار مناسبی را برای گسترش کسب و کار های نوپا ایجاد کند و این امر به خوبی برای تفراد با استعداد و نخبه شهر قم حائز اهمیت و زیبا است.

فضای کار اشتراکی صدرانصدران فضای اشتراکی

 

  • فضای کار اشتراکی پارادایس هاب در قم

طراحی اولیه که برای این مجموعه در نظر گرفته بودیم با طرح موجود تفاوت های زیادی داشت و کل مجموعه به صورت فرم واحد با کد های ارتفاعی مختلف و طراحی بر اساس برش انجام پذیرفته بود . اما به دلیل محدودیت بودجه کارفرما این طرح به شش ساختمان جدا از هم تقلیل پیدا کرد

با توجه به اقلیم پروژه استفاده از فرم های ایرانی جهت سایه اندازی و جلوگیری از ورود مستقیم نور خورشید به داخل مجموعه در دستور کار قرار گرفت .

ایجاد فضای پویا و تعاملی از اهداف اصلی پروژه است . در نتیجه تفکیک فضاها به صورتی است که در نقاط مختلف پروژه فضاهایی برای گفت و گو و استراحت تعبیه شده است و کاربران پس از ساعتی کار انفرادی میتوانند در این فضاها به استراحت و یا ادامه ی کار بپردازند و این جا به جایی و امکان تغییر در محل کار میتواند به افزایش بازدهی کاری کمک شایانی کند.

پله ها و پاگردها که معمولا فقط برای رفت و آمد استفاده میشود تبدیل به فضاهایی کاربردی شده است و از آنها به عنوان محل هایی برای مطالعه،فضای گفت و گو و حتی کتابخانه استفاده میشود.ترکیب متریال های خالص با فرم های ایرانی حس و حال خوبی برای کاربران مجموعه به ارمغان می آورد و این خلوص میتواند به خوبی از اغتشاشات بصری جلوگیری کند.

اتاق های گفت و گوی ایزوله ، سالن جلسات ، کافه رستوران و محوطه از دیگر فضاهاییست که در این پروژه به طراحی آن پرداخته شده است

  • فضای کار اشتراکی شتاب در قم

اگر شما هم جزو افراد هستین که دوست دارين در فضایی پویا و منعطف فعاليت کنین؛ با افراد متخصص اشنا بشین و یک فضای کار تجهیرشده و دائمی داشته باشین؛ فضای کار اشتراکی مناسب شماست. ⁃ فضای کار اشتراکی شتاب جاییه که میتونی بدون دغدغه داشتن اینترنت ضعیف و تجهیزات دفتر و گرمایش و سرمایش؛ با خیال راحت فقط روی کارت تمرکز کنی؛ از وجود افراد متخصص و هم حوزه خودت استفاده کنی و نتورک خودت رو قوی‌تر کنی؛ و مهمترین بخش این که اینجا جاییه که میتونی ایده‌هات رو تبدیل به واقعیت کنی.

✅ امكانات فضای کار اشتراکی میز کار

✅ سالن جلسات

✅ اینترنت پر سرعت

✅ پرینتر

✅ کمد وسایل

✅ مینی کافی

✅سالن کنفرانس

  • فضای کار اشتراکی همبود در قم

در این فضا کار اشتراکی در کنار شتاب‌دهنده‌ها و دیگر اعضای اکوسیستم استارتاپی در حال توسعه هستند.این فضاها معمولاً برای رشد و توسعهٔ استارتاپ‌ها شکل گرفته‌اند

  • ارائه میز کار فردی و گروهی
  • فضای برگزاری کلاس
  • فضای برگزاری کارگاه فنی
  • اتاق جلسات

 فضای کار اشتراکی همبود قم فضای کار اشتراکی همبود

 

  • فضای کار اشتراکی پانسیون مطالعه هدی در قم

این مجموعه دارای یک سالن مطالعه VIP با مجوز رسمی از نهاد کتابخانه های عمومی کشور و یک واحد مشاوره می باشد.

از امکانات این مجموعه اختصاص میز و کمد و صندلی ارگونومی به هر فرد،

حضور دائمی ناظر در سالن مطالعه،

ثبت ورود و خروج و اطلاع به والدین به صورت پیامکی در لحظه،

اتاق استراحت و آشپزخانه با تمام امکانات رفاهی (یخچال، آب سرد و جوش، گاز، گرم کن غذا، میان وعده)،

کتب کمک درسی،

فضای شبیه سازی شده کنکور،

نورپردازی و دمای استاندارد برای مطالعه طولانی مدت،

محدود نبودن مراجعین از لحاظ نحوه پوشش در محیط داخلی مجموعه می باشد.

ساعت کاری : 7:30 الی 23

روزهای کاری : هر روزه هفته حتی تعطیلات رسمی

ساعت بازدید از مجموعه : 9 الی 19

در حال حاضر بهترین فضای کار اشتراکی در قم را می توان مجموعه صدران در محله پردیسان دانست.

اکثر فضای کار اشتراکی به صورت 24 ساعت فعال هستند و افرادی که اشتراک مربوط به این مجموعه را خریداری کردند می توانند در 24 ساعت از این مکان استفاده کنند.

اشتراک ها معمولا به صورت هفتگی، ماهانه و 6 ماهه به افراد تعلق می گیرد.

اینترنت فعال، چای، و پارکینگ اختصاصی از جمله ویژگی های فضای کار اشتراکی می باشند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد رأی: 6

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *