مصدومیت پورعلی گنجی دردسرساز شد!

14

به گزارش خبرگذاری آرمان نیوز مصدومیت پورعلی گنجی دردسر ساز شد! تیم ملی فوتبال ایران، در یک دیدار نهایی تورنمنت اردن، توانست با نتیجه ۴ بر صفر تیم ملی قطر را شکست دهد. در طول این مسابقه، متأسفانه مرتضی پورعلی گنجی مصدوم شد و از زمین خارج شد. پس از انجام بررسی‌های پزشکی، مشخص شد که رباط صلیبی زانوی راست این بازیکن تمام شده است.

بخش رسانه‌ای تیم ملی فوتبال در یک اطلاعیه جزییاتی از مراحل درمانی پس از مصدومیت مرتضی پورعلی گنجی را تشریح کرد. این اطلاعیه اعلام کرد: “بلافاصله پس از وقوع آسیب به زانوی راست مرتضی پورعلی‌گنجی در دیدار ایران و قطر، اقدامات درمانی اولیه توسط دکتر پرهان خانلری و دکتر علیرضا شهاب انجام گرفت. پس از معاینات بالینی اولیه و اجرای بررسی‌های پاراکلینیکی، تشخیص آسیب لیگامان صلیبی زانوی راست توسط کادر پزشکی تیم ملی اعلام شد.”

با توجه به پروتکل‌های درمانی، مراحل ابتدایی درمان شامل کنترل تورم، بهبود دامنه حرکتی و حفظ عملکرد عضلانی می‌شود. همچنین، تشکیل یک کمیسیون پزشکی برای ادامه روند درمانی در روزهای آینده مد نظر قرار گرفت.

گفته می شود زانوی این بازیکن روز 7 آبان ماه زیر تیغ جراحی قرار گرفته است و این بازیکن نزدیک به 6 ماه از میادین اصلی فوتبال دور خواهد ماند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد رأی: 3

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *